EZS a EPS komponenty

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Listopad 9 08:28:37 CET 2011

Jablotron je OK, já je běžně montuji a zatím žádná závada. Mohu i dodat.

Zaplik

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f na avizo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 08, 2011 2:35 PM
Subject: Re: EZS a EPS komponenty

Dne 8.11.2011 14:19, Petr Stehlik napsal(a):
> To jako k nějakému třeba simatiku apod?
> Pokud mají čidla splňovat normy po EZS/EPS
> tak jejich výstupy většinou nejsou prosté spínací kontakty.
>
> Petr

Ano, přesněji jde o Tecomat Foxtrot. Nepotřebuji plnit normy pro
EZS/EPS, potřebuji pro domácí použití registrovat pohyb,
otevřená/zavřená okna, rozbití skla a výskyt požárního ohrožení. Systém
nebude součástí dedikované EZS/EPS, jde o doplnění řídicího systému pro
rodinný dům. Líbí se mi např. od Jablotronu JS-20 Largo, LS-25 Combo,
SD-280 a SA-203, ale nemám s nimi žádné zkušenosti, takže bych uvítal
doporučení někoho znalejšího :-)

Děkuji
JF