Firma na osazovani malych serii

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Úterý Listopad 8 21:45:25 CET 2011

> Mam skvele skusenosti s EVERMAXem.
> Vyjdou vstric i treba s tim ,ze pripravi linku a osadi 1 desku , dajiVam
> ji vyzkouset a po
> kontrole rozjedou vyrobu.Osazoval jsem BGA-dsp a hp.Zadny problem nikdy
> nebyl.

Ano Evermax mohu vrele doporucit. Da se s nimi skutecne dohodnout hodne
veci, zrovna osazeni par overovacich kusu jsem s nimi ted resil.
Jsou velmi ochotni s vami vse konzultovat a i prozradit know how. Ze
zacatku nas jejich pristup trochu prekvapil, vse opravdu peclive
evidovano a vse podezrele radeji overi nez by to pos...i. Vse
pochopitelne nemuze byt 100%, pruser ale nezatloukaji ale priznaji ho a
konzultuji jeho reseni.
Podrobny stav zakazky i evidenci vaseho materialu muzete online
sledovat. Kazdy kus dostane nalepku s carovym kodem (dostane jej jiz
neosazena deska a prochazi s nim i peci) a prubezne jsou jednotlive
operace evidovany takze stav, ktery vidite dost odpovida skutecnosti.
Protoze jsou v Praze a je mame skoro za rohem tak zakazky si vozime
sami. Rano je lepsi prijet az na pul 9 ale muzete prijet i vecer a po
dohode mozna i dele, obvykle tam nekdo je. Navic jeden z nich ma
pracovni dobu pozdne odpoledni az nocni. Komunikovat s nim mailem je
jako psat s i nekym v americe, napisete behem dne, on nekdy behem vecera
ci spise noci odpovi a vy druhy den mate cas do 3 odpoledne na odpoved
:) Ovsem neni to tak, ze by vse viselo na nem, takze urgentni problem
muzete resit s nekym jinym dopoledne.
Neni problem pajeni olovnate i bezolovnate. Ale pro nekoho muze byt
problem, ze klasiku paji rucne (pajeni klasiky vlnou umi zajistit).
Cenove patri mezi ty drazsi ale zatim z tech co jsme s nimi
spolupracovali maji nejvyssi kvalitu a o cene se s nimi da jednat. A
neboji se i velkych serii.

Pavel