OT: TEST diakritiky - dilci zhodnoceni

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 8 15:37:06 CET 2011

Ted jsem se koukal  a kolega Krejci psal, ze mu to blbne na webovem
rozhrani Gmailu a pres Android. Cili je mozne, ze pres POP3/IMAP ten
Gmail funguje normalne.

Zkuste si panove rucne nastavit kodovani www stranky na ISO 8859-2 pri
cteni tech problemovych zprav v Gmailu pres webove rozhrani, jestli to
nepomuze... Prip. vyzkousejte i ostatni druhy kodovani.

---
Jirka