EZS a EPS komponenty

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Listopad 8 14:35:28 CET 2011

Dne 8.11.2011 14:19, Petr Stehlik napsal(a):
> To jako k nějakému třeba simatiku apod?
> Pokud mají čidla splňovat normy po EZS/EPS
> tak jejich výstupy většinou nejsou prosté spínací kontakty.
>
> Petr

Ano, přesněji jde o Tecomat Foxtrot. Nepotřebuji plnit normy pro
EZS/EPS, potřebuji pro domácí použití registrovat pohyb,
otevřená/zavřená okna, rozbití skla a výskyt požárního ohrožení. Systém
nebude součástí dedikované EZS/EPS, jde o doplnění řídicího systému pro
rodinný dům. Líbí se mi např. od Jablotronu JS-20 Largo, LS-25 Combo,
SD-280 a SA-203, ale nemám s nimi žádné zkušenosti, takže bych uvítal
doporučení někoho znalejšího :-)

Děkuji
JF