¾šèžýáíéúäô

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 8 12:06:43 CET 2011

Tak to asi gmail odignoroval hlavicku a zobrazil Ti to podla svojej lubovole (pravdepodobne na zaklade Tvojich nastaveni).

Mne to totiz prislo takto (vyhadzal som z hlavicky nepotrebne veci):

------------

Date: Tue, 8 Nov 2011 11:34:54 +0100
From: Jan Waclawek <konfera at efton.sk>
To: hw-list at list.hw.cz
Subject: =?ISO-8859-1?B?dGVzdCC+muidnv3h7en65PQ=?=

pros=EDm ignorova=9D test (celkom iste sa zobraz=ED nespr=E1vne)

 =BE=9A=E8=9D=9E=FD=E1=ED=E9=FA=E4=F4

wek

Vsimni si, ze subject je BASE-64 a samotny text je quoted-printable

Vies si v tom gmaili pozriet hlavicku resp. cely zdroj spravy?

V odpovedi sa pokusim rucne naimitovat do subjectu quoted-printable ISO-8859-1, ale nie som si isty, ze sa mi to podari... :-) pozri archiv.

wek