OT: TEST diakritiky - dilci zhodnoceni

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 8 09:43:25 CET 2011

Ne, nejsou, ale primarne zde prece slo o to, ze PRIJEMCE s Gmailem ma
problemy, ne? Proste Gmail neni schopen zpracovat ISO8859-2.

Mimochodem: rekl jim uz nekdo tento zakladni fakt? A ze tim meli zacit,
protoze na Linuxu (pokud vim, tak na nem Google jede) jde o puvodne
jedine mozne kodovani cestiny a jinych podobnych jazyku?

---
Jirka