Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 7 13:35:29 CET 2011

Mal som taku cervenu modelarsku PIKO vrtacku na 12V. Po rokoch hlava
trochu hadzala, upevnit tenky vrtak slo uz len ked som ho omotal
drotikom. Ale bola spolahliva. Skoncila az ked sa zlomil pastorok
narazeny na oske motorceka. Nahradny sa zohnat nedal. Aj som ho
zlepil, nejake 1-2 polosaky este vydrzal, potom sa rozlepil. Nastastie
to uz bolo po bolsevikovi (aby som sa drzal subjectu), to sa uz dali
kupit male rucne vrtacky.

miro