Kvalita kondenzátorů :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 7 09:43:06 CET 2011

Ono je to nejake cele posahane...vsechno.

Ted o vikendu jsem opravoval laserovy nivelak - pry funkcni, ale ze v
tom neco bouchlo.

Rozebral jsem to, uvnitr spinacka s MC34063 - napeti na vystupu OK,
vystup pro lipolku take ok, ale baterka nafoukla jak balonek. Rachnul
elyt na vstupu - opravdu exkluzivne - byl vsude. Patral jsem po to proc.
Ze zbytku pouzdra jsem dohledal, ze byl na 16V. Zmeril jsem 9V adapter a
lezlo z nej 14V (spickove).

Takze kdyz uz 16V kondenzator neustoji staticke namahani napetim 14V je
to k zamysleni. Ten adapter jsem uz ani neresil - ten si majitel koupi
novej.

Radek Vicek