OT: Re: Grundig

AZE aze na seznam.cz
Neděle Listopad 6 23:13:04 CET 2011

Já ho měl ještě loni, při debordelizaci tun starých ceníků a bůhvíčeho jsem jej asi omylem přibalil místním školákům do sběru.....
Ale o nic nejde, je to jen prospekt, na netu jsou naskenované stránky jiných a našel jsem i servisní dokumentaci.
Mát ( měl jste) klasický TS1000, nebo s autoreversem?
AZE
  ----- Origin
  al Message -----
  From: pavel PP
  To: HW-news
  Sent: Sunday, November 06, 2011 9:01 AM
  Subject: Re: Grundig

  Jo jo někde jsem ho měl, a tu TS1000 taky, potom i TS 945.

  > Od: "AZE" <aze na seznam.cz>
  > Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
  > Datum: 06.11.2011 00:04
  > Předmět: Grundig

  Když už jsme u toho hledání starých časopisů, neleží někomu doma  Grundig
  Revue, Herbst/Winter 1976/77 ? Je to sešit formátu větší  A4, na titulní
  stránce je nějaký televizor Grundig na kuří nožce, na obrazovce měl tehdejší
  televizní hry - tenis, a uvnitř byl m.j. mgf. TS1000. Pokud by tomu tak bylo
  a chtěli jste se ho zbavit, napište...
  AZE