casopis VTM rocnik 1961

Sobota Listopad 5 23:04:59 CET 2011

Nahodou, mam nekde svazany rocniky VTM ani nevim z kterych let, zaujaly
me tam tryskove sane s pulznim motorem, to jsem chtel skoro realizovat
jen spotreba 30l benzinu na asi 10 minut mi prisla velka ;-) Ale celkove
brutalni navody, z toho by se dnes urednici EU pos... :-P Nevim, jestli
tam teda byl navod i na jaderny reaktor ale mozna jo ;-)