Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Listopad 5 10:29:03 CET 2011

Tak to já jsem sháněl OC171 a 101NU72 nebo tak nějak poté, co jsem si
ještě stačil trošku přičichnout k EL34, ale to né moc :-))
S tou dostupností součástek to asi taky bylo různé, já jsem například
měl na vojně součástky od jednoho lampasáka jaké jsem chtěl, tak do
měsíce je vždycky sehnal, tenkrát letěly OZ a nízkošumové VF
tranzistory. Digitální řady obvodů byly celkem dostupné z RVHP. Velká
potíž byla s pasivama.
S pozdravem,
		Miloš Dašek