Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Listopad 4 17:51:00 CET 2011

On 4.11.2011 15:43, Tomáš Koželuh wrote:
> Záleží na typu DPF, případně zadat do Google něco jako regenerace DPF
> močovina. Konkrétně třeba zde se zmiňuje:
> http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47293&sid=f407bb4e05454b1d10
> fbeae78289f942

To je zase len nejaka diskuzia, kde Kubko s Matkom si myslia ze .... to
nie je argument.

To, co sa musi liat do niektorych aut s DPF je aditivum, ktore znizuje
zapalnu teplotu sadzi. Su ich mraky, s roznym zlozenim. Vola sa to FBC
alebo plnym menom Fuel Borne Catalyst. Pozrel som par bezpecnostnych
listov, zlozenie su hrozne dryjaky, ale mocovinu som nikde nevidel.

Ak sa zada vyhladavaci vyraz podla vasich odporucani, tak najde vacsinou
podobne amaterske debaty alebo clanky pojednavajuce sucasne o DPF aj
SCR. Ovsem v tychto clankoch som nikde nevidel zmienku o tom, ze by sa
mocovina pouzivala na cistenie DPF.  Nejaky konkretnejsi odkaz by nebol?

> PS: Lízátko jsem asi nevyhrál, že? :)

Zatial nie.