patek - baterky

Pátek Listopad 4 15:55:47 CET 2011

Původně jsme do té desky používali tři NiCd knoflíky, nějaká lithiová
baterka byla totálně nedostupná. Neustálým dobíjením články ztrácely
těsnost a za pár let bylo po nich. To ještě byla deska s paměťma
MHB1902, byly tam 2KB (16 brouků). Protože byly problémy i se
spolehlivostí desek s EPROMkama (šedé plastové patice a v nich horké a
ještě k tomu ruské 2716), udělal jsem už po revoluci desku s jednou
velkou EPROM a s 32KB RAM a byl tam už lithiový knoflík. Možná tam je
dodnes.
Anděl