OT Sroub zajistujici hlavicku akuvrtacky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Listopad 4 15:31:39 CET 2011

Zdravim,

minuly vikend jsem vytacel nejake srouby (zarezle a jeste zatrene
barvou) svoji nekolik let fungujici noname akuvrtackou (jen jsem provedl
upgrade na velmi tvrde modelarske baterie) a najednou se mi vytocila
hlavicka...

Bohuzel jak jsem zjistil se stalo co bych naprosto necekal, ale
pretrhnul se sroubek co tam tu hlavicku zajistuje. Bohuzel je to levej
podle vseho palcovej 3/16 dlouhej cca 20-25mm sroub se zapustnou hlavou.
Bohuzel nevim zda je to whitworth nebo neco extra...

Nevite kde neco takoveho sehnat? Fabory a podobne firmy zatim bez vysledku.

Zatim shanim nez se nastvu a prevrtam to a preriznu na levej M6.

--
Radek Vicek