Zvuk z PC (bylo: Re: OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server))

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Listopad 4 09:10:37 CET 2011

ja jsem nikde nenapsal, ze to vubec nefunguje, ale pokud to pouziji tak
jak je definovana podpora na tech vasich odkazech tak to jede pres
pulseaudio se vsim balastem a bordelem co z PC leze - coz je presne
duvod proc je zbytecne si koupit takovouhle zvukovku - protoze ja audio
cast na zvukovce nepouzivam - leze to optikou do externiho DAC

aby to fungovalo jako ve woknech tedy ASIO/WASAPI (protokol od
Steinberga s nizkou latenci - bezici na nizke urovni v OS) je treba
podniknout toto:
http://www.alsa-project.org/main/index.php/Matrix:Module-ice1724

navic je nutne deaktivovat pulseaudio - tzn. integrovana zvukovka na
systemove zvuky je v trapu

ve woknech to dokonce funguje tak, ze to muzu poustet jako monitor - bud
na cinche na zvukovce nebo do wokeniho mixeru jako priposlech

a co jsem se bavil se znamymi tak s tim byly vzdycky nejake problemy a
neustale resili pri aktualizaci nejaky problem - coz se proste neslucuje
s tim, ze si chci sednout a u muziky si odpocinout a ne zacit resit v
cem je problem

jak se rika vsechno jde, jen male deti se musi vodit, ale ja nemam
ambice travit svuj volny cas psanim ovladacu do linuxu abych si jednou
tydne poslechl kvalitne muziku - radeji sahnu po necem co funguje rovnou
a dobre

Radek Vicek