OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

KarelM a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 4 07:49:27 CET 2011

Urband legend to neni, majitel spolecnosti (jina vetsi spolecnost)
nastavil IT pravidla a ty jsou axiomem. Co vim, tak nod32 dost zpomaluje
pc behem testu, ale zase nezpomaluje pc scanem na pozadi, napr. behem
otvirani souboru, ale treba u takoveho symantecu je to naopak. Ono bude
zalezet na prisnosti nastavenych pravidel v antiviru. V mensich firmach
neni bezpecnostni politika tak prisna, tam asi nebyva s antiviry problem.
K.