OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Pátek Listopad 4 07:21:18 CET 2011

No, ve firmach to byva nestesti ale treba u Avastu nepozoruju zadne
negativni vlivy na pocitaci...
No a kdyz pouzivam par let stare XP na par let starem pocitaci (treba NB
co jsem dal po 4 letech manzelce) tak to funguje taky bez problemu ;-)
(no mozna by tam sly i Win 7 ale s Ubuntu jsem narazil - to je ukrutne
nabobtnala distribuce... A rekl bych, ze jine soucasne Linuxy nebudou
lepsi, vyvojari to IMHO prehnali)