OT: UV cisticka z DX

Čtvrtek Listopad 3 22:21:24 CET 2011

Nehlede na logaritmy, spiny je vsude dost a je fakt co vidim u ruznych
znamych - cim vetsi cistota, tim vetsi problemy... Nase deti vyrustaly
od 2 let na stavbe baraku a jsou bez nejakych nasledku, k lekari chodi
jen na ockovani... Nejaky mobil atp. by me ani nenapadlo resit, stejne
clovek saha na vsechno kolem, nedejboze kdyz jezdi MHD... Stara znama
pravda - co te nezabije, to te posili ;-)