OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Čtvrtek Listopad 3 22:05:03 CET 2011

Znam to jen pomerne z dalky ale i tak mi pripada, ze doby, kdy byl Linux
transparentni a pouzitelny system jsou par let pryc... Alespon soudim
podle mych peripetii ve snaze rozchodit QEMU s mini2440 nebo prelozit
distribuci pro tuto desku - v dany moment neco funguje a jine  ne, za
pul roku funguje to neco a jine ne... IMHO bordel. To Ubuntu me nakonec
totalne odvarilo ;-)