OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 3 21:49:25 CET 2011

Dne 3.11.2011 21:25, Jirka napsal(a):
> Pane Vicku,
>
> kdybych já napsal podobnou reakci na Vaše tvrzení, tak mě ne zrovna
> slušně "sjedete", znáte to... Takže:
Neznam. Nejsem si vedom, ze bych vas v predchozim prispevku nejak
osocil. Jen jsem napsal, ze tak jak to tady licite v ruzovych barvach to
proste neni - tedy ze linux jen pouzivate - podle vseho mate
minimalisticke naroky na PC - pak samozrejme vystacite s malem.

> já nezpochybňuju (nikdy jsem to nenapsal a tím méně v tomto threadu), že
> mohou být problémy. Když budu konkrétní, tak Linux je známý tím, že je
> vhodné používat starší, značkový a dobře prověřený hw, pak jim
> předejdete. Při výběru hw se dále řídím tím, zda konkrétní kus vůbec a
> dále i jak funguje v Linuxu, v případě pochybností není problém vzít
> live CD/DVD a otestovat. Toto všechno už jsem psal.
Jenze to je presne ono. Lidi nechteji resit problemy linuxu. Lidi
potrebuji aby vse fungovalo protoze na tom pracuji.

> Zde byla řeč o rozdílech mezi sw pro různé OS a následně o tom, že
> "uživatel" musí najít svoji oblíbenou ikonu, jinak je v pr...i.
To je ale uzivatelova volba - pokud to chce tak se muze kdochcecochce
stavet na hlavu - nekdy je lepsi pouzivat to co ovladam nez pul roku
badat a nedelat.

> Mohl bych zde popsat celé stránky o tom, jak jsem si i po letech
> zkušeností "vychutnával" Windows, ale ten thread o tom není a navíc na
> to nemám chuť. Linux prostě jen používám, stejně tak ostatní, kterým ho
> spravuju nebo radím.

Tento thread byl pokud vim o tom proc se neprodavaji PC s linuxem a ja
jsem vam to v minulem prispevku vysvetlil. 6h je pomerne nechutne dost
casu a to i v pripade, ze drivery jsou, postizenej vi kam a jak sahnout.
A to, ze si koupite neco co v jedne verzi jede a v novem jadre to
vypadne je take bezne.

Od vas tady zaznela slova o ovcich a hnani klackem - ve spojeni se Skype
- to mam vsem znamym co Skype pouzivaji, ze jsou idioti a ovce, prestoze
jej bezproblemu dnes a denne pouzivaji? A ze se mi maji prizpusobit
protoze ja potrebuji aby meli ten spravnej OS a spravnej program na
telefonii?
Co se tyka Win - delam na nich od verze 3.11 - nebylo vzdy vse ruzove,
ale na druhou stranu nemam s nimi sebemensi problem - nemel jsem ani s
XPckama, ktere se udajne zanaseli v registrech - ano pokud se v tom
porad nekdo vrtal - u me vydrzeli vzdy celou zivotnost PC. Servery s Win
(uz od NT 4.0) jely vzdy s uptime ve stovkach dnu, stejne jako ty linuxove.