[OT] Vaha vzduchu ?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Listopad 3 20:24:46 CET 2011

Siemens ridici jednotky se delaji ve Frenstate, takze ceska kvalita :-)

jinak ja mam 6 let O2, nafta 1.9, 77kW, 339tisic km a odesel jen ventil EGR
(nebo jak se to jmenuje), kompresor klimatizace (tento rok) a zarovky. takze
mam asi hodne velke stesti.

Pavel

rekl bych jeste ze chodim jen do znackoveho servisu, ale to me asi vetsina
lidi nazve blbcem ... takze asi spise to stesti ;-)

----- Original Message -----
From: <ferman na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 03, 2011 5:14 PM
Subject: Re: [OT] Vaha vzduchu ?

Me pro zmenu odeslo vse od siemnsu, holt nemecka kvalita :-) Od bosch jen ta
vaha a baterka, ale baterka bosch je vlastne varta s nalepkou bosch.
Na Ebay je nekolik prodejcu, kteri maji vahy za ceny kolem 50-60$, ale cert
vi co je to zac. Dokonce i Autokelly prodava pod znackou starline cosi , ale
v diskuzich tvrdi, ze to prezije tak rok, tak nevim.
Chtelo by to videt

Ferman