OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Čtvrtek Listopad 3 14:21:27 CET 2011

Ja som otazku pochopil tak, ze ide o jeden program, ale pre platformy
bud WIN alebo LIN a rozdiely medzi nimi, nie medzi MS a OpenSource...

Jaro