OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Listopad 3 11:05:29 CET 2011

Az na to, ze ten pseudoprogram popisuje workflow tzv. BFU
pri ocakavani magie tam kde nie je, tak suhlasim :-)

Moj postup bol neexperimentovat s pracovnym notebookom, ale zvolit
LTS vydanie (dalsie bude tusim na jar), a mame uz nie 3, ale po novom
az 5 rokov pokoj s podporou OS.

Moj Acer TM 2490 z roku 2006 je dokazom ze to funguje, navyse s plne
sifrovanym diskom a takmer bez vypinania. Keby KSplice neskoncil
v utrobach Oracle, tak by sa to cele dialo bez nutenych restartov.

Lubos