Velke zatizeni procesoru pri sitovem napajeni notebooku

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 08:26:05 CET 2011

Myslim, ze se nejak aktivovaly blbe procesy ridici nabijeni a ze to ten
procesor vytížilo. U toho stolního to nechapu. Ten HP napajec ma naprázdno
udavane napeti, při zatizeni jsem to nemeril. Ale asi nefunguje dobře ta
informace co chodi přes ten stredni kolik. Laicky receno. Jiné vysvetleni
nemam.

Při pripojeni napajece se vice rozsviti displej. Jo a když vyndam baterii
tak je to nemá na nic vliv.

Standa