OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativni firmware do routeru - SVN server)

Čtvrtek Listopad 3 07:48:18 CET 2011

2011/11/2 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>:

> Protoze to Microsoft ma obsancovany (tj. prodejce)...

Nojo, bude tam nějaký spiknutí. Nebo nějaké logické důvody jako třeba
minimální poptávka po linuxových počítačích. Nakonec každej si to může
stáhnout a nainstalovat zdarma.

Nakonec jestli vidíte díru na trhu, nic vám nebrání rozjet byznys
založený jenom na prodeji PC s linuxem, třeba na tom vyděláte milióny.

Pavel Kadečka.