OT: UV cisticka z DX

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 2 17:16:26 CET 2011

 2.11.2011, 17:12:40

Nevim jak ctene kolokvium, ale ja obcas mobil cistim. Prevazne z
estetickych duvodu. Beznymi prostredky tupu saponat nebo okena.

Jinak, lidske telo je jedna z nejspinavejsich veci na svete.
A cca 1% hmotnosti zdraveho jedince predstavuji bakterie !

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz