Alternativni firmware do routeru - SVN server

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Úterý Listopad 1 22:38:56 CET 2011

Uz jsem koukl jak vypa source a jima me respekt :-) Asi budu napoprve
mekkejs a pujdu snadnejsi cestou, i tak to urcite bude skripat. Kdyz
jsou dostupne hotove balicky, tak toolchain zatim netreba.
Jestli se nekde zaseknu, tak budu za dalsi rady vdecny.

Tosa