Petizilovy kabel , prumer 5mm?

Úterý Listopad 1 20:31:31 CET 2011

Nechtěl jsem šířit poplašnou zprávu :-) tak jsem to šel změřit. Drát
proti svému stínění (každý je omotaný zvlášť) 1020 pF při délce 5m.
Izolace je PVC, moc na velké frekvence to není. Pokud vám vadí jen
kapacita mezi žílama, tím že je každá zvlášť stíněná, to moc přeslechy
mít nebude. Problém je, že soudruzi v Číně to dělají čím dál hůř. Tenhle
typ kabelu kupuju už mnoho let a v poslední době se stává, že stínění je
omotané nerovnoměrně a tam kde je shrnuté, se izolace žil lepí na vrchní
izolaci a někdy je problém jí odloupnout. Ale dá se to :-) A co nějaký
kabílek RG alarm z GM?
http://www.gme.cz/vicezilove-kabely-nestinene/rg-alarm-08c-bal-p651-229/
Anděl

>>> Ferman