OT Rusko zustava letniho casu

Aleš Martinek a.martinek na jubilant.cz
Úterý Listopad 1 20:11:50 CET 2011

Já zase nemůžu vystát móresy "buď v práci po čtvrté odpoledne". Kdo má v
tuto pozdní odpolední dobu má dělat. :-) Naštěstí mám volnou pracovní
dobu a proto začínám mezi pátou až šestou ráno a končím cca. ve tři
odpoledne. Nedivím se že se nikam nemůžu dovolat kolem šesté ráno a ani
to nezkouším, ale po osmé by už měly pracovat skoro všude.

Jinak, z osmi kolegů je šest v práci do sedmé hodiny ráno.

Aleš Martinek

PS : Mě je jedno kterej čas nechají, ale ať ho jenom nemění.  I kdyby se
nemohly domluvit tak ať ho posunou pouze o 30 min a nechají tak.