OT Rusko zustava letniho casu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 1 18:58:04 CET 2011

 1.11.2011, 18:49:14

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Šerých Jakub napsal:

> Ono by to chtelo udelat dve veci a za obe bych hlasoval vsema deseti:

> 1) Zrusit na hlavu padly letni cas a nechat obycejny SEČ (zimni)
Me to vyhovuje. Pruzna pracovni doba mi vyhovuje jeste vic, ale to ne
u kazdy zamestnavatel je ochoten akceptovat, takze alespon ten letni
cas.

> 2) Zrusit zvyky z dob Marie Terezie, ktery pozdeji utvrdil taticek
> Masarycek, ze kdo nepracuje od usvitu, t.j. zhruba od 5 az 6 hodiny
> ranni, je lempl a lajdak.
Vstavani za usvitu neni vymysl zadneho potentata. Drive to proste tak
bylo, neb nebyla 8 hodinova pracovni doba ani umele osvetleni.
Kdyz bylo svetlo, tak se pracovalo. Vetsina lidi navic pracovala v
zemedelstvi. Slepice, kravy, kozy atd. taky funguji podle svetla.
Sekat kosou travu, za rozbresku a v poledne je taky sakra rozdil.
V teplejsich koncinach, k tomu pristupuje jeste snaha vyhnout se
polednimu vedru.