OT Rusko zustava letniho casu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 1 16:19:00 CET 2011

Cloveku co treba pracuje venku, nebo treba se aspon dostane ven to mozna
neprijde.

Ted sice mame v kanclu normalne okna ven, ale pracoval jsem jeden cas v
budove TKB (hlavni telekomunikacni barak v CB), ktera byla stavena spis
jako betonovy kryt - betonove jadro nacpane technikou a kolem v plasti
kancly (okna maximalne velikosti stredoveke strilny) a opravdu kdyz na
to prislo tak jsem nekolik mesicu nevidel v pracovni dny svetlo. Do
prace za tmy a z prace take po tme.

Radek Vicek