OT Rusko zustava letniho casu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 1 12:41:25 CET 2011

Taky jsme to kdysi resil. Ale nevztekal jsem se, jen jsem si napsal sveho
vlastniho synchronizacniho demona, ktery v dobe prechodu cas "zredil"
nebo "zhustil", takze se zmena rozprostrela.
Takze sice cca dalsi hodinu nesly hodiny spravne, ale je zachovana
poucka z fyziky na zakladce, ze "cas je dej nevratny".

PL

******************************

From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>

Ja taky ne, ale je to nelogické a nesystémové, tudíž jsem proti :-)

Například jsme se pěkně vyvztekali s bankovními operacemi, jak
zajistit monotonii času v té "těžké hodince" :-) Vypnout na hodinu
bankovní systém případně pozastavit účtování by bylo moc brutální a
stejně by to moc nevyřešilo...

Ales Prochaska