OT Rusko zustava letniho casu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 1 12:00:45 CET 2011

No tak zrovna Cina, Japonsko, Pakistan, Indie a ted Rusko je pomerne
dost lidi a ne zrovna zaostalych...takze i poctem lidi v civilizovanem
svete jsme (zapadni civilizace) asi v mensine - nevim presne ale tipuju
ze nas prevalcuje poctem jen samotna Indie (EU+USA+Canada).

Pro me je to problem treba proto, ze pred 20 lety jsem pracoval od 6h a
koncil v praci ve 14h, takze nebyl problem se odpoledne sebrat a jeste
toho pomerne dost zaridit/udelat.

Postupem doby nam menili pracovni dobu tak, ze ted pracuju od 8h a
konccim v 16h. To uz je dost znat. Pracovni dobu nam posunuji prazaci
udajne proto, aby se stihli dostat do prace.

Takze ty dve hodiny rano jsou proste z meho pohledu totalne promrhane,
protoze nejdou smysluplne vyuzit - ani doma protoze vsichni spi.

Radek Vicek