Re: OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

picom na volny.cz picom na volny.cz
Úterý Listopad 1 11:46:01 CET 2011

Jel jsem náhodou kolem a Praha byla vylidněná.Myslel jsem, že
ušetřím na poplatcích. Normálně to vyřizuji přes poštáky.

--
Jak se vyhnout nachlazení a dalším zdravotním potížím v nepříjemném
podzimním období? Čtěte speciál Zdraví na podzim na