OT Rusko zustava letniho casu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 1 11:03:30 CET 2011

Videl jsem nejakou ekonomickou studii, kde jim vyslo, ze uz se o zadnou
usporu nejedna.
Kdyz si to vezmete - hromada provozu je dnes dvou nebo trismennych.
Velke fabriky se dnes stavi systemem hala 100x100m, ktera bud okna nema
vubec a nebo jen po obvode - 99% je vse nasviceno umele.

Proc by musel byt cas v EU jednotny? U pocitacovych systemu je to uplne
jedno - staci jen udat jak jste pousunuty vuci GMT.
Naopak prechod casu zpet co byl ted v nedeli je pro nektere systemy dost
problematicky - treba kvuli systemum, ktere generuji nejake klice
(indexy) na zaklade casu.

Radek Vicek