Autobaterie

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Květen 31 20:59:30 CEST 2011

Ja mel za to, ze elektrody maji porezni strukturu proto, aby se
zucastnil reakce vsechen material. Cili kostka poroviteho olova by IMHO
mela mit stejnou kapacitu jako folie o plose hriste...
Ale max. proud bude ruzny, vlastnosti pri  vetsich proudech asi taky...