Rubidiový normál ( bylo Re: Jaký 10MHz přesný oscilátor? )

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 31 20:51:16 CEST 2011

Tak to vzdavam, konzola nereaguje, kmitocet coura stale.  Zajimave je,
ze ten vystupni 10MHz kmitocet je klicovan nejakym tak 100 ms signalem.
Koukal jsem na to osciloskopem a vypada to divne..... normalne by to
mela byt hezka kontinualni  sinusovka ne ??
Uz jsem to napsal prodejci, ze to nenormaluje :-(
JaKub