OT: Zamek s axialnim cepem

Tomáš Werschall b3nd3r na b3nd3r.com
Úterý Květen 31 17:52:02 CEST 2011

V potrebach pro nabytek lze bezne sehnat zasunovaci zamek na posunovaci
dvira (push lock) v tomto provedeni:
http://onestop-locks.com/images/pushlock-thrifty_c990_med.jpg. Vyska tela
zamku od patky je ale 18mm (pro beznou lamino desku).

Velky vyber nabytkovych zamku treba zde:

http://www.tilia.eu/?p=actions&action=download/file&value=files&id=5202

T.