Re: Překopnutý kabel hlinikový 4 vodiče v zemi

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Květen 31 16:51:28 CEST 2011

Vhodne nejsou klasicke sroubovane spoje tak jak uvadel autor zminky o spojce, odkaz na spojku jsem sem dal, aby bylo jasne jak takova vec vypada a pod cim to pripadne hledat. SHARK ma patentovany zpusob sevreni vodicu a hlinik z nej nevyteka proto ji lze pouzit na oboje.
Je to jiste rychle a profesionalni reseni, ale ponekud drazsi. Pokud jde o "zalozni" kabel urcite bych nevrazel radove 5-6 stovek do spojky a resil bych to x ks lisovaci spojka na AL vodice bratru 5-9Kč/ks +
klasicka krabice pod omitku a zalil bych to nasledne asfaltem, ten mam tudiz byxch se vesel cenove do +- 50Kc.
Timto zpusobem se spojovaly AL draty na ktere jedou cele panelaky jiz 30 let.