OT: Víkendový literárně-technicko-energetický problém

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Úterý Květen 31 13:26:31 CEST 2011

Pane Krafčíku,

Došel jste k nějakému závěru?
Mám doma relativně zdravej motor z Felicie, a je mi líto ho poslat na
vrakáč, když by takhle mohl posloužit jako stacionár.
Já našel všude jen odkazy na přestavby PB.

b.