OT: Zamek s axialnim cepem

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 31 11:18:06 CEST 2011

Fab je dnes uz Abloy a tam jsem to nenasel. Zatim nejvetsi rozlet jsem
nasel zde:

http://www.multlock.cz/cz/kategorie/classic_produkty.aspx

odpovida tomu zrejme ten Push Lock, ale problem je delka zamku - ty
dvere jsou silne jen 30-35mm. Jeste zvazuji zda bych ten zamek nemohl
modifikovat a pouzit ten kabinentni zamek.

Potrebuji zajistit pravouhlou paku (jedna strana je zaklesla za cep ve
futrech a druha strana vycniva z parapetu okna), jejiz rovina je kolma
na osu zamku (paka prochazi osou dveri - tedy cca 15-17mm. Potrebuju ji
zjistit aby nemohla kyvnout - pero celou paku tahne do cepu ve futrech a
zatlacenim za rukojet proti peru se ty soupacky odjisti - ten zamek bud
musi tim cepem tu paku zafixovat a nebo alespon podeprit.

Radek Vicek