zahrievajuci sa transformator

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 31 07:27:44 CEST 2011

Takze pani,

to trafo som trosku premeral.
Prierez stredneho stlpiku je cca 7,6 cm stvorcovych, teda zatazenie
60W by malo byt v poriadku.
Nie je dobre vidiet vinutie, ale vyzera to, ze je to vinute drotom cca
0,2-0,3mm. Primarne vinutie ma odpor 46 Ohmov, sekundarne 65 Ohmov. Ak
sa pripoji do siete s napatim 223V (teda mierne pod normal), odobera
naprazdno 65mA, pri sekundarnom napati 240V.
Samozrejme, ze trafo hreje celkom pekne aj naprazdno. Pri nominalnom
sekundarnom prude 0,26A to vyzera, ze straty vo vinuti budu podstatne
mensie ako pokojovy prikon, vacsia cast ohrevu trafa pochadza prave zo
strat v jadre.

Myslim, ze taketo trafo si uz nekupim.

J.S.

Dňa 27. mája 2011 13:14, j s <jarin.hw na gmail.com> napísal/a:

>>> J.S.