Re: OT Teflonová páska

aze azehw na volny.cz
Pondělí Květen 30 13:12:44 CEST 2011

Konopno-fermežový či barvový spoj se dá rozebrat i po letech po nahřátí
vnějšího dílu hořákem, a to docela snadno.
Používal jsem teflonovou pásku, ale není to vždy úspěšné, mnohem lepší je
teflonová či jaká je to nit, a když vše selže nebo dojde, pak klasika,
konopí a barva (nebavím se o pitné vodě).
AZE

----- Original Message -----
From: "Jozef Racek" <Jozef_Racek na tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 30, 2011 12:51 PM
Subject: Re: OT Teflonová páska

Najlepsie na co?
Co sa tyka napisaneho nizsie ohladne tesnenia a nabobtnania, ano - je to
tak.

Co sa tyka rozoberatelnosti spojov, tak teflovovy rozoberiem aj po 10
rokoch bez vacsej namahy,
kdezto konopno-fermezovy, len s velkou namahou, alebo vobec ( uz som par
3/4" ruriek utrhol v blizkosti spoja... )
metrovy kluc, ziva vaha, a zemska pritazlivost robia svoje. ;-)

Co sa tyka rychlosti naucenia sa prace, tak je ta paska menej citliva.

Dodo