Re: OT Teflonová páska

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 30 13:05:29 CEST 2011

 30.5.2011, 13:00:28

Na zelezne fitinky pouzivam klasicne konopi (i profici stale
pouzivaji), tam se mi PTFE paska neosvetcila. Tu pouzivan jen na Ms.
Poskrabani zavitu je IMHO kontraproduktivni, vede k potrhani pasky
a tim strate tesnosti.
Je treba se naucit spravne odhadovat mnozstvi a rozlozeni pasky, kdyz
je ji malo, netesni, kdyz je ji moc, tak se nekdy pri dotahovani
potrha a taky netesni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz