OT Teflonová páska

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pondělí Květen 30 12:51:43 CEST 2011

Najlepsie na co?
Co sa tyka napisaneho nizsie ohladne tesnenia a nabobtnania, ano - je to
tak.

Co sa tyka rozoberatelnosti spojov, tak teflovovy rozoberiem aj po 10
rokoch bez vacsej namahy,
kdezto konopno-fermezovy, len s velkou namahou, alebo vobec ( uz som par
3/4" ruriek utrhol v blizkosti spoja... )
metrovy kluc, ziva vaha, a zemska pritazlivost robia svoje. ;-)

Co sa tyka rychlosti naucenia sa prace, tak je ta paska menej citliva.

Dodo