RE: Step-up driver pro LED?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Květen 30 11:05:49 CEST 2011

Lze, jednak jsem to zkousel a i Microchip v nejake appn ci pdf o rizeni LED pise, ze shutdown 1650 lze vynikajicne pouzit k PWM rizeni LED

Jirka

>Kdyz je rec o MCP1650, dokazete nekdo odhadnout zda lze Shutdown vstup
u tohoto obvodu pouzit k PWM regulaci, treba LED napajenych z
MCP1650?
TI vyuziva pro PWM regulaci SoftStart vstupu, Microchip o moznosti PWM
regulace zcela mlci, jedine co jsem  v DS nasel k vstupu shutdown je
graf z ktereho lze odecist reakcni cas vystupu na
nahozeni shutdown cca 500us.

Martin