GPS modul.

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 30 10:37:01 CEST 2011

Pravdupovediac neviem co splietaju s tym PS/2. Asi ze to ma podobny
minidin konektor. A pri troche fantazie sa to podoba na nejaku
supermodernu mys bez tlacidiel, akurat je to o dost mensie nez to
vyzera byt (alebo aspon mne sa javilo) na obrazku.
Aj napajanie je tusim na inych pinoch, okrem toho ak to aj bolo na
tych istych pinoch, neviem co by radic PS/2 povedal na RS232 napatove
urovne. Hlavne je nenechat sa tym popliest. Treba tomu 3,3-5V, je tam
USART v "malych" urovniach alebo normalne RS232, zapojit podla
datasheetu.

Mimochodom, ked uz spominam mys bez tlacidiel a GPS - teoreticky by sa
taka mys dala urobit ;-)

J.S.