Re: OT Cim rozpustit teflon?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Květen 29 13:29:19 CEST 2011

Ten předchozí nájemník, co pánvičky zničil, nejčastěji smažil karbanátky, přičemž výsledek by se dal nejlépe specifikovat jako karbonátky - po celém povrchu černé, objemově pak černá, tuhá hmota končila v hloubce kolem 30 a víc % tloušťky celku... V jeho případě by mě nepřekvapilo ani těch 360 stupňů :-)

PH