RE: Jak na graficky LCD (graficka knihovna pro PIC)?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Květen 29 12:35:58 CEST 2011

Vlastne jste to skoro trefil, chtel bych to jako informacni displejik misto termostatu a takovych veci zkratka v mistnosti vedle vypinacu (tim je dana velikost a zastavni prostor  stejny jakjo vypinac). Zobrazeni, teplota, vlhkost, stav zaluzii atd., pripoustim spise vec na efekt , na hrani a pro radost.
Ma jit ciste o informacni zalezitost, cili zadne nastovovani cehokoliv, na to bych pouzil nejakou to mini2440 a dotykovy LCD.
idelani by na to byl kapacitli displej,ale to je na bastleni a levne bastleni asi moc brzo.

Proto omezena cena,velikost  a hlavne mala spotreba.
Nevidim problwem to udelat treba s tim LCD, ktery mam na stole + PIC24H + nejaka externi pamet na graficka dat, ale
nerad bych se utopil v detailech a vymyslel vymyslene.

Jirka

>nevim na co to chcete, ale tady je podobna hracka
http://eshop.elkoep.cz/est-2-b-2x3--bílá--bílá---detail-HYW0000101.aspx

jen tech 30$ neni cena prodejni, ale vyrobni ;-)

Pavel