Re: 2 žilová prodlužovací šňůra?

azehw azehw na volny.cz
Sobota Květen 28 18:07:19 CEST 2011

Vždyť Vám to pan Mlynarčík vysvětlil. Odpojení nuláku před lustrem (u
svorky, uvolnění, ulomení) bezpečně zajistí fázi na celém lustru. Lustr sice
je pevná instalace, ale v některých je přece jen konec čouhající ze stropu s
čokoládou poměrně pohyblivý...
AZE

----- Original Message -----
From: "APA" <navrhpcb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 28, 2011 6:01 PM
Subject: Re: 2 žilová prodlužovací šňůra?

To jsem moc nepochopil, co jste chtel sdelit, ale ja lustr povazuji za
pevnou instalaci, takze je celkem jedno, jak si to zapojim a nikdo do
toho nema co sahat, leda menit zarovky.

A kdyz uz nekdo do toho bude hrabat, tak si to snad promeri, ne? Tak
kde je problem?

Muze se snad na nulaku (rozvedenem po baraku) vyskytnout nejake
nebezpecne napeti nebo neco takoveho?